در ادامه مطالب آشنائی با نرم افزارهای آنلاین Google، در این مطلب به معرفی Google Keep میپردازیم.
کاربرد Google Keep:
همانطور که در مطالب قبلی در مورد Google Calendar و Google Tasks بیان کردیم، امروزه نرمافزاهای زیادی برای مدیریت امور شخصی و کاری تولید شده و کاربران بجای استفاده از روشهای سنتی، از آنها استفاده مینمایند. یکی از ابزارهای مفید و کاربردی برای ثبت و مدیریت یادداشتهای شخصی، Google Keep است.
با استفاده از Google Keep میتوانید یادداشت (Note) ثبت نمائید، اضافه بر متن در داخل آن تصویر وارد نمائید، یک فایل از فضای Google Drive به آن لینک کنید، برای آن Reminder یا یادآوری ثبت نمائید، آنرا برچسبگذاری نمائید، با دیگران به اشتراک بگذارید و بسیاری امکانات و گزینههای کاربردی دیگر که Google Keep در اختیار شما قرار میدهد.
برای شروع بکار کافیست یک Google Account ایجاد نمائید و از امکانات Google Keep استفاده نمائید.
در مطالب بعدی، در مورد امکانات و روش کار با Google Keep توضیح خواهیم داد.
بازنشر مطالب با رعایت قوانین سایت جیگاید آزاد است.
اگر این مطلب برایتان مفید بود، آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید یا نظر خود را درباره این مطلب بیان کنید.