در مطالب قبلی در مورد کارکرد و نحوه ثبت کامنت در یک فایل گوگل داک Google Docs صحبت کردیم، در این مطلب در مورد تنظیمات ارسال اتوماتیک ایمیل در هنگام ثبت کامنت توضیح خواهیم داد.
هنگامیکه بر روی یک فایل گوگل داک (Google Docs) کامنت میگذاریم، بصورت پیش فرض، یک ایمیل اطلاع رسانی برای سایر افرادی که آن فایل با آنها به اشتراک گذاشته شده ارسال میشود، این ایمیل حاوی متن کامنت و لینک مستقیم مشاهده کامنت است،
اما در صورت دلخواه میتوانیم نحوه ارسال اتوماتیک ایمیلهای اطلاع رسانی ثبت کامنت را تغییر دهیم، برای این کار بر روی گزینه Open comment history کلیک کرده و گزینه Notification را انتخاب نمائید،
در اینجا میتوانید نحوه ارسال ایمیلهای اطلاع رسانی مربوط به ثبت کامنت را تغییر دهید،
All: ارسال ایمیل برای تمامی کامنتهایی که روی این فایل ثبت میشوند
Only Yours: ارسال ایمیل تنها برای کامنتهایی که شما در آن منشن شدهاید
نحوه منشن کردن یک نفر در کامنت را قبلا توضیح دادهایم.
None: عدم ارسال ایمیل برای کامنتهای این فایل
بازنشر مطالب با رعایت قوانین سایت جیگاید آزاد است.
اگر این مطلب برایتان مفید بود، آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید یا نظر خود را درباره این مطلب بیان کنید.